La World Rowing Masters Regatta és la regata més gran organitzada per la Federació Internacional de Rem. En aquest esdeveniment anual, fins a 4000 participants de tot el món, a partir dels 27 anys, remen representant els seus clubs en una distància de 1000 metres.
Cada tres minuts, fins a vuit embarcacions comencen al mateix temps per determinar els equips guanyadors en 13 grups d'edat diferents, cadascun amb fins a set categories de vaixells i dividits per gènere. L'edat mínima en el grup més gran de participants és de 89 anys.
A més, també s'organitzen curses mixtes per gènere el diumenge.

ACTIVITATS
Art, gastronomia local i patrimoni: Experiència d'elaboració de formatges (Mas Alba), descoberta de Besalú i Bosc d'art eròtic de can Ginebreda.
- Dia i hora: 9 de setembre a les 10h
- Punt de trobada: davant l'Oficina de Turisme de l'Estany
- Durada: 5 hores
- Preu: 83€
- Idioma: anglès
- Organitza: Slow Moon Tours-CO wrmr2025
- Reserves: a l'Oficina de Turisme de Banyoles, al 972 58 34 70, per Whatsapp al 690 853 395 o a turisme@ajbanyoles.org

Ruta en bicicleta Dolça Abella: Descoberta del territori en bicicleta i experiència apicultura (tast de mel).
- Dia i hora: 12 de setembre a les 9h
- Punt de trobada: Punt de lloguer de bicicletes - village / Parc de la Draga
- Durada: 4 hores
- Preu: 83€ (amb bici de lloguer inclosa), 40€ (sense bici, portant-vos la vostra)
- Idioma: anglès
- Organitza: Slow Moon Tours-CO wrmr2025
- Reserves: a l'Oficina de Turisme de Banyoles, al 972 58 34 70, per Whatsapp al 690 853 395 o a turisme@ajbanyoles.org

Banyoles Dolça - Sweet Tour: Des dels clàssics dolços més estimats fins a les creacions més innovadores, la Banyoles dolça us espera per oferir-vos moments plens de sabor i autenticitat. Ruta per les pastisseries i les fleques de la ciutat, us convidem a gaudir d'una experiència que combina la història, la cultura i el millor de la gastronomia dolça local.
- Dia i hora: 12 de setembre a les 17h
- Punt de trobada: Punt d'informació turística - village - Parc de la Draga
- Durada: 2 hores
- Preu: gratuït (sense tast), 8€ (amb tast de 5 productes dolços). Es paga en efectiu el dia de l'activitat.
- Idioma: anglès
- Organitza: Slow Moon Tours-CO wrmr2025
- Reserves: a l'Oficina de Turisme de Banyoles, al 972 58 34 70, per Whatsapp al 690 853 395 o a turisme@ajbanyoles.org

Experiència enogastronòmica: Tast guiat de vins catalans, una experiència enogastronòmica de qualitat i de proximitat: 5 vins catalans, combinats blancs i negres de diverses Denominacions d'Origen. Un vi dolç final sorpresa. Maridatge amb productes locals seleccionats per complementar cada copa.
- Dia i hora: del 9, 10, 11, 12 i 13 de setembre a les 12h i a les 18h (sota demanda)
- Punt de trobada: La Taula Petita
- Durada:
- Preu: 35€
- Idioma: anglès
- Organitza: La Taula Petita-CO wrmr2025
- Reserves: a l'Oficina de Turisme de Banyoles, al 972 58 34 70, per Whatsapp al 690 853 395 o a turisme@ajbanyoles.org


ACTIVITATS CULTURALS PARAL·LELES
- La ruta del Rec Major
- Visita al Parc Neolític de la Draga
- Visita guiada al Museu Darder
- Visita del Carrer al Campanar
- Viu l'experiència del paper artesanal
Vols viure la competició per dins? Fes-te voluntari/ària del major esdeveniment esportiu d'aquest any!
Clica sobre la imatge i omple el formulari
